Waalhaven O.Z. 123

Waalhaven O.Z. 123
View imageView imageView imageView imageView imageView imageView imageView imageView imageView image

Contact details

Contact
agency offices
Address
Weena 796
city
3014 DA Rotterdam
Country
NETHERLANDS
Phone
010 4 333 555
Internet

Properties

GebiedWaalhaven Oost
Status GebouwBestaand
SoortKantoor
Opp. Kantoorruimte670m2
Gem. prijs per m2149
MakelaarDTZ Zadelhoff
Type aanbodHuur
Bouwjaar2013
Beschikbaar vloeroppervlak670
Huurbaar vanaf datumin overleg
Bouwlagen1

Het representatieve en moderne kantoorgebouw is op een prominente locatie in de Waalhaven gelegen. Dit gebied staat bekend als het maritiem zakelijk centrum van Rotterdam. De beschikbare verdiepingen beiden een schitterend uitzicht over de haven en de daaraan gerelateerde maritieme activiteiten. In het gebouw is een aantal gemeenschappelijke voorzieningen aanwezig (o.a. receptie, restaurant, vergaderfaciliteiten, ICT diensten). Het gebouw beschikt tevens over een BREEAM certificaat.

Bereikbaarheid

Per auto: De op- en afritten van rijksweg A15, met aansluiting op rijksweg A29, liggen op enkele autominuten afstand. Rijksweg A15 geeft verder aansluiting op de Zuidring van Rotterdam met verbindingen naar Dordrecht-Breda-Antwerpen (rijksweg A16) en via de Beneluxtunnel (rijksweg A4/A20) c.q. Van Brienenoordbrug (rijksweg A16) richting Den Haag, Utrecht en Amsterdam.

Per OV: Op loopafstand bevinden zich diverse bushaltes met verbindingen naar metro- en busstation Zuidplein.

Vloeroppervlakte
Voor de verhuur is momenteel circa 670 m² beschikbaar gelegen op de 2e verdieping.

Parkeren
67 parkeerplaatsen op het bij het gebouw behorende parkeerdek.

Huurprijs
Kantoorruimte: EUR 149,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaats: EUR 900,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten
EUR 39,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:

  • verlaagde geluidsabsorberende systeemplafonds met ingebouwde energiezuinige verlichtingsarmaturen inclusief aanwezigheidsdetectie; 
  • pantry per verdieping;
  • dames- en herentoiletgroep per verdieping;
  • zonwerende isolerende beglazing;
  • te openen ramen;
  • topkoeling;
  • 1 lift;
  • miva-toilet op de begane grond;
  • wandkabelgoten;
  • CAT 6 databekabeling*;
  • hoogwaardige scheidingswanden *;
  • binnenzonwering*;
  • aanwezige vloerbedekking*;
  • overige inrichtingscomponenten*;
  • bemande receptie**;
  • bedrijfsrestaurant***;
  • vergaderfaciliteiten****.

* Worden om niet aan huurder ter beschikking gesteld, verhuurder heeft ten aanzien van deze zaken geen onderhouds- c.q. vervangingsverplichting. 

** Receptie: huurders kunnen, tegen nader overeen te komen condities, gebruik maken van de receptiediensten (telefonie, ontvangst bezoekers/doorverwijzing. 

*** Medegebruik bedrijfsrestaurant: huurders kunnen onder nader te bepalen condities gebruik maken van de cateringfaciliteiten in het kantoorgebouw op de begane grond. De ingrediëntkosten worden apart doorbelast op basis van werkelijk afname/gebruik. 

**** Variabel gebruik voorzieningen: de volgende voorzieningen, compleet met inrichting, zijn additioneel te huur:

  • boardroom (per dagdeel van 4 uur): condities nader te bepalen; 
  • vergaderruimten (per dagdeel van 4 uur): condities nader te bepalen.

Aanvaarding
per juli 2016.